Всего доброго-який спeціaліст, який xoчe, aби прo ньoгo дізнaлись, пoвинeн мaти возле сoбі візитні кaртки, які мoжнa дaвaти знaйoмим і нeзнaйoмим людям, щoб вoни зa нeoбxіднoсті дo ньoгo звeртaлись. Нa ниx міститься інфoрмaція прo влaсникa, йoгo кoнтaктні дaні, а також вказано, які послуги він пропонує.
Сьогодні візитки – зручний інструмент у сфері реклами та маркетингу, а у XV столітті вони були потрібні ради знайомства людей між собой. Тоді це були маленькі шматочки паперу, сверху яких власники вказували своє ім’я та прізвище, а іноді й адресу. З рекламною метою їх почали друкувати лише из-за 4 століття, і продовжують це робити впредь до сучасних днів.
Якщо на вас теж актуальне замовлення візиток, ибо ви хочете щось разве когось прорекламувати (наприклад, себя і свої послуги), потрібно йти предварительно професіоналів у сфері поліграфії. А знайдете ви їх у типографії Spectra, куди можна звернутись из-за послугами онлайн, по телефону альбо прийти в офіс, якщо ви живете у Києві.
Які різновиди візитних карток існують?
Здавалось би, які відмінності між візитками можуть бути, окрім дизайну, але вслед за призначенням та змістом їх розділяють нате такі види:
- Особисті. На) этом месте вказують лише особисті дані власника – ім’я, прізвище, контактний радиотелефон, адреси сторінок у соцмережах;
- Корпоративні. Містять інформацію насчет компанію і зазвичай виготовлені у її фірмовому стилі;
- Ділові. Нерідко ними користуються власники інтернет-ресурсів. Возьми таких візитках вказують логотип онлайн-магазину, його адресу в інтернеті (це може бути сайт, додаток ли сторінка у соцмережі). Також зручно, якщо после того є QR-код, за яким можна швидше переброситься на ресурс.
Візитні картки можна використовувати і интересах нагадування клієнтам про певні події, наприклад, вказувати держи них дату й час прийому у лікаря. У таких випадках тамо міститься ще й інформація для установу – адреса, контактні телефони тощо.
Що варто враховувати, замовляючи друк візиток у типографії Spectra?
Если будете замовляти візитні картки, зверніть увагу держи такі пункти:
- розмір у міліметрах – 90х50, 85х55, 50х50 (вибирати потрібно теточка, що більше подобається і если зручніше у користуванні);
- кількість, якість та актуальність інформації (додавши QR-адрес ви продемонструєте свою сучасність);
- подобие друку (повноколірний або чорно-білий).
Залежно від кількості даних, які потрібно розмістити в візитці, вибирають друк одно нежто двосторонній.
Замовляйте друк візитних карток маленькими разве великими тиражами у типографії і насолоджуйтесь якісною поліграфією українського виробництва.