Google Ads — цe систeмa кoнтeкстнoї рeклaми, щo дaє мoжливість прoсувaти Вaш бізнeс і oтримувaти трaфік. Цe дoзвoляє дeмoнструвaти oгoлoшeння тільки зaцікaвлeним людям, щo шукaють Вaші тoвaри aбo пoслуги. AdWords викoристoвує мoдeль oплaти зa клік (Pay Per Click).
Нaлaштувaння кoнтeкстнoї рeклaми крaщe зa всe довірити спеціалісту — маркетинговій агенції (https://adwservice.com.ua/poshagovaya-instruktsiya-po-nastroyke-google-ads/) ли співробітнику компанії. Однак, якщо Ви вирішили налаштувати рекламу в Google Ads самостійно, скористайтеся наведеною нижче покроковою інструкцією.
Особливості контекстної реклами в Google Ads
Промоушн в AdWords має певні особливості, які варто враховувати вперед запуском кампанії:
- Ефективність. Якщо у Вы є стратегія просування і Ваш акаунт налаштований безошибочно, реклама Гугл може приходить значні прибутки компанії.
- Вас знадобиться значний бюджет. Ви можете регулювати смета самостійно, але хороших результатів можна досягти лише быть достатніх інвестиціях.
- Універсальність. Цей вариант реклами підходить до більшості компаній і може бути адаптований утилитарно до будь-якого типу бізнесу.
- Просте налаштування. Якщо Ви хочете запустити рекламу, це можна зробити самостійно, безвыгодный винаймаючи для цього маркетолога.
Етапи налаштування кампанії в Google Ads
Налаштування реклами в Google Ads відбувається вслед таким алгоритмом:
- Створіть обліковий запис сверху сайті Google AdWords.
- Створіть кампанію з конкретними цілями (наприклад, збільшити продажі ли отримати максимальну кількість відвідувачів держи сайті).
- Встановіть бюджет кампанії у Вашій валюті.
- Виберіть цільову аудиторію (наприклад, сыны) Адама, які живуть у Києві та цікавляться кулінарними рецептами).
Як оптимізувати оголошення в Google AdWords?

Налаштування дозволяють використовувати текстові, графічні та відео оголошення. Всі вони ефективні та добре працюють с целью залучення нових клієнтів. Рядом створенні текстового оголошення враховуйте наступні рекомендації:
- Вокабула повинен містити ключові фрази во (избежание високого CTR оголошення.
- Додайте крапку, стела питання або знак оклику в кінці першого рядка опису. Це збільшує розмір оголошення і підвищує ймовірність, що його побачить цільова аудиторія.
- Додайте заклик задолго. Ant. с дії. Це підвищує ймовірність кліку согласно Вашому оголошенню.
- Підкресліть у своєму оголошенні, що ви пропонуєте знижку, подарунок нежто іншу вигоду.
- Використовуйте коротку URL-адресу, щоб покращити візуальну привабливість оголошення та зробити його легшим пользу кого читання.
Налаштування контекстної реклами може допомогти залучити достатню кількість конверсій, якщо постоянно зроблено правильно. Варто пам’ятати, що не похоже что чи реклама окупить себя протягом перших трьох-шести місяців від дати початку кампанії. Тому бажано готуватися поперед довгострокових інвестицій.
Інші поради соответственно налаштуванню та запуску рекламних кампаній Google Ads Ви можете знайти в сайті маркетингової агенції Adwservice.